Lite bilder från helgen

Datum 2010-05-10 Klockslag 15:47:59
Nu är jag hemma från repet. Älskar nya lådan! Vi är redan kompisar. ;) Sen körde vi igenom "kuben" en gång också. Haha, det är verkligen sjukt vad den sitter. Vi har ju kört den mer än två gånger om man säger så. ;) Tobbe visade lite grejer vi ska köra på sommarens Grönan-show också, och jag skrattade så jag grät! Kommer bli awesome! =)



På Bingolotto för två(?) år sedan.


Har bjudit in mig själv till mamma och pappa på middag innan jag börjar undervisa ikväll, så jag tänkte börja röra mig snart. Här har ni lite bilder från i helgen. Kommer säkert att dyka upp fler allteftersom. =) Dom här bilder har jag "snott" från Jannika och Akiita.







Längst ner har ni tredje gänget - "Bad Romance". =)

Kommentarer
Postat av: Alma B

det var så himmla kul!! längtar tills nästa gång! :D

2010-05-14 @ 12:07:04

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0