Lägenheten - ett halvår senare

Datum 2010-05-17 Klockslag 21:37:10
Visste ni att idag för EXAKT ett halvår sedan så flyttade jag in i min drömlägenhet? =) Tänkte visa er lite före- och efterbilder. Tyvärr kan jag inte visa er badrummet än eftersom det inte är helt klart, men resten ska ni få den stora äran att ta er en titt på. Enjoy! =)

Tyvärr kunde jag bara fota med iPhonen eftersom jag inte hittar laddaren till kameran, men man ser ju ungefär...

Hallen - före

 

Hallen - efter

 

 

Vardagsrummet - före

 

 

Vardagsrummet - efter

 

 

Före....

 

 

Efter...

 

(blev lite konstigt mörkt på bilden... sorry)

 

Före...

 

 

Efter...

 

 

Sovalkoven - före

 

 

Sovalkoven - efter

 

 

Före...

 

 

Efter...

 

(mörk konstig bild, jag vet...)

 

Köket - före

 

 

Köket - efter

 

 

Före...

 

 

Efter...

 

 

Tadaaaa! =)

Nu är ju mina bilder rätt så mycket mörkare än "före-bilderna", men ni fattar. =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vilken fin och ljus lägenhet!

2010-05-18 @ 01:33:07
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: karol

så så himla fin lägenhet du har önskar jag hade en sån vilken fin smak du har gud :)

2010-05-19 @ 02:48:55
Postat av: Johanna

Var har du köpt din gröna ryamatta? :)

2011-01-17 @ 13:07:41
URL: http://aannahooj.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0