*Host, krax, host, host*

Datum 2010-05-06 Klockslag 10:33:53
Jaha, då har man alltså blivit värre och dessutom tappat rösten av allt hostande. Så vill ni ha er ett gott skratt så är det bara att ringa! ;) (Ida tyckte att det var väldigt kul iaf.. ;) ) Sitter här i soffan med täcke, te med massa honung och en "varma koppen". Mamma är på väg hit med hostmedicin, Keldas soppor och mera te. Bad henne ta med Boogie också. Kände att jag behövde lite myskärlek nu när Christian är iväg och jobbar.

Gårdagen var som sagt supermysig! Jag fick med mig ett par "skinn"-leggings från Zara och en body-suit (eller vad man säger) från H&M. Supersnygga! Mamma lyckades faktiskt för en gång skulle hitta lite kläder hon också! Hon är alltså väldigt kräsen annanrs. ;) Vi var egentligen på jakt efter en skinnjacka-ish till henne, men vi hittade inget.

Efter shoppingrundan blev det en sväng förbi Fridays och jag tog som vanligt "Jack Daniels Glazed Ribbs" - MUMS!! Vi lyckades faktiskt klämma i oss en tre-rätterns, fast vi delade på både förrätten och efterrätten.

Sen blev det alltså dags för "Alice i Underlandet" och jag ÄLSKADE den!! Det tråkiga var bara att det var fel på ljudet i salongen, så vi fick inte det där coola, maffiga soundet, men det funkade ändå. Kändes trist att gå därifrån när vi bokat biljetterna en vecka i förväg, så vi stannade kvar.

Idag är det vila, vila, vila som gäller. Har fixat vikarie till Ackis-klassen ikväll och tyvärr så missar jag K&K... känns sjukt B, men jag vill hellre vara frisk imorn och i helgen när Ackis-showerna är.

Men nu ska jag ta och fixa med lite mail som ska iväg. Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0