Den väsande T-Rexen

Datum 2010-05-07 Klockslag 11:19:41
Jepp, det är jag det. Jimmy - you better watch out! ;) Rösten har blivit bättre, men armarna värre. Kunde knappt sträcka ut dom över 90-grader i momrse när jag vaknade. Går alltså runt som en väsande T-rex här hemma.

Har fått lite tips och råd hur jag ska göra med armarna i alla fall. Det verkar vara en rätt så rejäl inflammation så pappa kom över med en tub Orudis (antiinflammatorisk gel) och en croissant. =)

Och eftersom jag inte får prata på hela helgen och samtidigt måste springa runt på Ackis och ta hand om alla mina typ 60 elever så har jag fixat en "tolk". Jag skriver och hon pratar. Perfekt! ;)

En väsande T-rex med tolk. Huuuur ball kommer inte jag vara i helgen liksom?? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

T-rex hahaha, den var bra. Kan riktigt känna hur armarna inte räcker till.

Tänker på dig!



mamma

2010-05-07 @ 11:31:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0