Bloggtips

Datum 2010-05-21 Klockslag 14:48:30
En tjej som det verkligen har gått bra för och som är otroligt talangfull är konstnären Sandra eller "Kan Dee" som fler kanske känner henne som.

http://kandeedrawings.blogg.se/

Hon ritar helt fantastiskt och det har gått så pass bra att hon nu också tjänar pengar på det. Grymt inspirerande tjej! Till skillnad från vissa andra tjejer som blir kända och tjänar pengar på att nätmobba och förstora tuttar och läppar och bete sig allmänt drygt (no names), så har den här tjejen verkligen en talang som hon nu jobbar med.
Tycker det är viktigt att sätta tjejer som Sandra i scenljuset för dom visar att man inte behöver bete sig som en bimbo för att komma någon vart!

Go "Kan Dee"! =)






(bilderna har jag fått låna från hennes hemsida)

Snyggt va?! =D För att stötta hennes dröm, gå in på http://kandeeshop.se/ och klicka hem lite prylar!
Det kommer i alla fall jag göra så fort jag får lite mer pengar... ;)

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

sv: wow vilket härligt inlägg! vad har jag gjort för att förtjäna alla dessa fina ord? hur som helst, tack snälla för att du visar din uppskattning! massa kramar från mig! :)

2010-05-21 @ 18:39:25
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0