Vuxenpoäng

Datum 2010-03-03 Klockslag 18:56:27
Åååh vad det är härligt med lov! Sova utan att behöva gå upp någon speciell tid... göra vad man vill på dagarna... underbart! =)

Idag har jag och Christian samlat en massa vuxenpoäng. Kl. 13 var vi hemma hos mamma och pappa för att få skjuts in till Willy's på L-ö för att storhandla. Det blev fem proppfulla pappkassar och kostade bara strax under 1500 kr! =) Jag blir nästan lite rädd för mig själv när jag blir överlycklig för en lyckad storhandlingstripp. ;)

Sen städade jag hela lägenheten och babe körde tetris i köket (dvs försökte få in allt vi köpt i kylen, frysen och alla skåp. Ett stackars paket pyttipanna hamnade ute på balkongen).

Ikväll är det "Det Okända" som ni vet är ett av mina favvoprogram på TV. =) Har ni inte sett det än så gör det! TV 4+ kl. 20.

Annars har jag inte så mycket mer intressant att berätta. Funderar på att fixa mina naglar ikväll... fick en idé om att göra lite "Ed Hardy"-inspirerade naglar. Typ svart grund med lite röda rosor och krafs... vad tror ni?

Hittade dom här på google...


Kommentarer
Postat av: Blomman

Sånna naglar skulle jag vilja ha !! Dom översta !! : ) Rå häftigt !

2010-03-05 @ 18:53:47
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0