Söndagsbrunch

Datum 2010-03-21 Klockslag 16:01:37
Halloj, nu är jag tillbaka. Mamma och pappa bjöd mig på värsta mysiga brunchen på på Elfviks Gård (långt ut på Lidingö). Det är alltså en stor gammal villa som ligger precis vid vatten. Jag är proppmätt! Grymt god mat och dom hade dessutom mitt favoritté som dom typ inte går att hitta längre! =)

En inte så kul sak som hände var att en äldre dam som satt med ett sällskap mittemot oss, helt plötsligt fick en hjärtinfarkt så dom var tvugna att ringa dit ambulans. Såg faktiskt rätt så läskigt ut. Först såg man att hon bara hängde över bordet och lutade sig mot sin man bredvid. Sen helt pltösligt började hon kräkas och få värsta kramperna i hela kroppen så att dom fick hålla i henne. En kvinna ur sällskapet kom fram sen och bad om ursäkt för att de "förstört vår lunch". Men herregud, tyckte verkligen jättesynd om dom.

Nu är det dags att börja fixa inför Ackisklasserna. Om jag ska vara ärlig så är jag rätt så trött och matt i hela kroppen fortfarande efter igår så det hade inte suttit helt fel att ligga hemma i soffan hela dagen med en filt runt sig. ;) Men det där brukar gå över när man väl kommer dit, sen går tiden snabbt! Är väldigt glad att jag har så pass roliga grupper som jag har.. det gör det väldigt mycket lättare..!

Har en massa bilder från igår som jag tänkte lägga upp, men det får bli sen när jag kommer hem. Kamerabatterierna dog när jag skulle föra över bilderna, så dom ligger på laddning nu.

Ni får ni några teasers... ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0