Shoppa, shoppa, shoppa!!!!! =D

Datum 2010-03-02 Klockslag 21:08:56
Haha, jag tror att jag är shoppinghög just nu! ;) Jag fick nämligen ett presentkort för några dagar sedan på 3000 kr att på Vero Moda för. Inte helt fel! Så jag och babe tog en sväng in till stan och jag plockade på mig allt jag tyckte var snyggt i affären. Ändå har jag typ 500 kr kvar! =)

Sen har jag också beställt en ny iPhone! <3 <3 <3 Det tråkiga är att det kommer ta ca tre veckor för den att levereras... =( Aja, den som väntar... Måste ändå säga att det är lite ironiskt med tanke på att jag bara haft mobilen i typ lite mer än en månad... Hoppas den jäveln får en istapp i huvudet och dör... eller blir attackerad av en bisvärm... eller uppäten av en ubåt...

Lite bilder på det jag fick med mig hem idag! =)

Äääälskar den här väskan!!

Det bredvid är tre par trosor

 

 

Här är dom enda två sakerna som jag faktiskt "betalade" för idag. Ett nytt doftljus från Durance (beroendeframkallande!). Hade mitt förra hela december, januari och februari och då har det varit tänt ofta! Snacka om valuta för pengarna!

 

Sen en suuuuperfin bolero från "Beyond Retro".


Och sen måste jag faktiskt tillägga att babe har varit en helt fantastisk pojkvän idag! =) Han har till och med försökt verka intresserad när jag sprungit in och ut ur provrum, inte klagat när jag bett om att få gå tillbaka till samma affär en gång till, stanna till vid ytterligare en affär, osv, osv. En flickas dröm helt enkelt! ;) Babe du är BÄST!

Nu är det dags för mysmiddag á la Christian! =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0