Pälsväst säljes

Datum 2010-03-31 Klockslag 01:45:08
Tänkte faktiskt ta och sälja min pälsväst från Zara. Köpte den i november någon gång och har kanske använt den max två gånger. Just därför säljer jag den. Det har helt enkelt blivit så att jag inte använder den och då är det ju onödigt att det hänger och tar plats i garderoben. =)

Lite bilder...


Fuskpäls så klart, två fickor på sidorna och jag har använt den med ett skärp i midjan också.

Köpte den för 700 kr (699 typ) och med tanke på att den är praktiskt taget helt oanvänd så tänkte jag köra på en 500-hunka rakt av. Hur snällt är inte det! ;) Storleken är M, men det känns bara mysigt. Kläder ska ju vara oversize nu för tiden ändå. ;)

Den går att prova och hämta upp på Gärdet eller om det är någon som bor på Lidingö så kan jag ta med den till dansskolan också. =)

Klara, färdiga, GÅ!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; vsg:) men härligt att höra! jo det är bara bra, har typ bara en lektion idag kan man säga så jag är nöjd:D haha

2010-03-31 @ 07:13:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hör av dig om den fortfarande är till salu!

2010-08-22 @ 21:22:47
Postat av: robyn

hör av dig om du har den kvar och vill sälja! mvh

2010-12-07 @ 04:10:05
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Finns den kvar? :)

2012-02-22 @ 20:20:40
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0