Nu lägger jag snart ner.

Datum 2010-03-24 Klockslag 12:41:04
Jaha, och så var den drömmen krossad. Fick ett som vanligt ett väldigt "trevligt" mail (läs extremt opersonligt mail) från 2Entertain idag att dom "tyvärr inte kunde erbjuda mig något jobb nu". Mitt liv i ett nötskal. Alltid kvar till sist, vänta i en månad på svar och sen tvärt NEJ.

Vad fan ska jag göra med mitt liv? Ärligt?? När kommer min break?? Jag fyller 25 i sommar och vad gör jag? Är det helt enkelt så att det här är det jag får. Undervisa i dans nio ggr i veckan och göra lite naglar. Punkt. Inget mer, inget mindre.

Seriöst. What's the point? Man kanske bara ska sluta försöka och bli en bitterkärring istället.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

celina du är bäst! ge INTE upp! du är så JÄVLA grym så det inte är sant! du har typ dansat i hela ditt liv! GE INTE UPP PÅ DRÖMMEN! Jag vet att dans är en svår karriär (om du fattar vad jag menar med att få ett BRA jobb i dans)och jag VET att om några år kommer jag sitta vid tv:n och pekar på skärmen o säger: jag kommer ihåg när jag hade den läraren! hon heter celina ryden! och du kommer tyo var vara en biljonär dansare då! du är bäst celina!

2010-03-24 @ 13:41:00
Postat av: ida

Jävla skit helvets jävla piss!

Faan faaan faan! :(

Dom vet inte vad som missar!!

Puss till BÄSTA Celina



2010-03-24 @ 14:47:38
URL: http://idadancer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Celina du är bäst dom har inte insett det än bara(lite tröga), snart är det din tur!!!!

BÄSTA DANSLÄRARE!

2010-03-24 @ 18:59:57

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0