Inspirationsdödare

Datum 2010-03-18 Klockslag 20:46:17
Hmm.. håller på att försöka koreografera klart de sista 15 sekunderna (vet att jag sa 30 förut, men jag kollade igen..) på friståendet så jag youtubar lite friståenden för att komma in i stämning. Shit vilken inspirationsdödare!! Det finns som sagt väldigt få friståenden ute nu som ens är okej. Inte för att vara partisk, men Vikingarna har faktiskt alltid varit mer eller mindre "kända" för att ha väldigt bra friståenden och jag måste säga att det stämmer fortfarande. Självklart hittar man små guldkorn här och var, men jag är bara så sjukt trött på alla nördiga kareokebakgrunder som alla använder nuförtiden. Hur länge har jag varit borta egentligen??

Vikingarnas ST kan i alla fall vara stolta över att ha specialskriven musik. Verkligen inte alla som har, om ens någon! =)

Hittade ett fristående här som lutar mer åt de bättre. Gillar rörelsemönsret - dvs bra koreografi, men musiken.. ja.. ni förstår nog. Väldigt duktiga gymnaster!

 

Här ska ni se på grymma tjejer! Helt stört, dom kör rondat-flickis-dubbelsträck som obligavarv på matta!!! Det kanske inte säger er så mycket, men jag lovar - det är skillat!

 

Sen är deras fristående väldigt orginellt. Både hatar och älskar det, därför är det så bra! ;) Det lämnar en med ett intryck.

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0