Tre underbara år!

Datum 2010-03-11 Klockslag 19:52:05
Sho och hejsan!

Är hemma från Ackis nu. Superkul att köra nya koreografin med tjejerna som var dunderbäst! ;)

Har lite idétorka på vad jag ska skriva här känner jag... är det något särskilt ni vill veta, läsa mer om? Mer bilder, mer text, mer videoklipp, mer musik? Vavava?? ;)




Vet ni förresten att jag och Christian hade inofficiellt tre år för några dagar sen?

Så här puttinuttiga såg vi ut första sommaren tillsamans -07...





Så här heta var vi för exakt två år sedan... ;)
(Thailand -08)




Mer gullgull i Thailand....





Så här mysigt var det sen sommaren -08

Då var man blond också....









Otroligt smickrande bild... ;)
Sommaren -09 på Skansen



Samma dag...

Och här är nyår 09/10







Du och jag för alltid liksom... =)

Love you!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det vore roligt att lite mer ingående få höra hur det går för dina elever på klasserna =)

2010-03-11 @ 20:43:21
Postat av: Jenny nånting

Alltså. Förlåt om jag säger det. Men din lille är heee-eeet. Så otroligt vacker först och främst. Men sen så musklig och manlig precis som du sa. Sen att han verkar ha begåvats av en gudalik talang gör ju inte saken sämre... Humma humma humma!



bita i läppen

2010-03-13 @ 09:18:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0