Hemmamys

Datum 2010-03-23 Klockslag 23:20:57
Lite strödda tankar....

Sitter hemma och myser... har precis ätit en tomat- och mozarellamacka, druckit en kopp jasmineté och tänt mitt extremt beroendeframkalland doftljus från "Durance". Sitter här själv eftersom babe repar sent idag och ska upp tidigt imorn och göra business. Väldigt spännande business! Och väldigt stort framför allt! Berättar mer imorn. =)

Imorn kväll gäller det för min del, då ska resten av friståendet ut i vida världen. Tror att det blir en sväng till gymmet också på "morgonen", dvs på eftermiddagen... ;)

Fick förresten ett erbjudande idag från Ellos (som jag typ får stup i kvarten) men det här var 40% rabatttvå valfria varor, så jag tror nog att jag ska ta mig en liten titt. Meddelar om jag hittar något fint! =)

Apropå inget, så här satt jag runt påsk förra året. Är tanken att det ska det hinna bli så här varmt tills dess liksom?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0