Tobbe Trollkarl-rep & Anniela koreografi

Datum 2010-06-16 Klockslag 12:42:59
Ja som ni kanske förstår av rubriken så är det alltså dags för sommarens första Tobbe-rep inför Grönan. Kommer blir kul! Gillar lådan jag ska hoppa in i det här året... kan tyvärr inte berätta varför... ;)

Efter repet är det dags att korra hela Annielas andra låt. Kommer blir väldigt spännande! Vi har minst sagt en väldigt rolig idé ang. temat... ;)

Lite Tobbe-klipp genom åren!


 

 

Haha, det här var faktiskt från vår första sommar tillsammans... fatta att vi är inne på vår femte nu! Galet...

Och här har ni ett klipp från senaste sommaren... tyvärr får ni kolla lite på sidan... ;)

 

 

Haha, här får ni en liten mer inblick i hur det kan vara mellan oss på scenen.. ;)

(julgalan 2008)





Nä, nu måste jag dra till replokalen och bli borttrollad!

Hejdååååå!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0