Time for "New Moon"!

Datum 2010-06-13 Klockslag 20:41:03
Ni som känner mig vet hur jag är med saker som det hetsas om; jag blir totalt tvärt om och vägrar att ha något med det att göra! Som med "Twilight". Som tur var hann jag se första filmen och läsa ut alla böcker innan det blev rikshets, så när "New Moon" släpptes var jag så sjukt avtänd på hela Twilight-prylen att jag inte ens fattade varför jag ens läst böckerna från första början!

Men nu, lagom till att allas ögon riktats mot nya filmen "Eclipse", känner jag mig redo att se "New Moon". Jag har till och med känt mig sugen på det! Dom hade filmen dessutom på extrapris nere på affären så, why not? ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0