Några saker ni kanske inte visste om Celina...

Datum 2010-06-07 Klockslag 21:50:03
  • Jag är galet rädd för getingar
  • Jag har blivit biten av en tiger
  • Jag har rest runt väldigt mycket och varit bl.a. i Indien, USA och Kina
  • Jag hickade helt sjukt mycket när jag var liten
  • Jag har ett ärr som är över en decimeter på knät
  • Jag har en galet stor fobi för ubåtar under vatten och stora propellrar
  • Jag är rätt så mörkrädd och måste oftast sova med en lampa tänd om jag är själv
  • Jag kan inte gå på A-brunnar
  • Jag kan dansa lite tåspets (balett)
  • Jag har stått och dansat inför 6 miljoner TV-tittare
  • Jag har verkligen jättedålig syn och använder linser
  • Jag har en bästis som jag känt i 18 år (Annapanna)
  • Halva min släkt bor i Halland
  • Jag "bröt" på halländska när jag var liten och fick gå hos en talpedagog
  • Jag hickade helt galet mycket i torsdags

(gammal bild)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du en sådan här?



http://3.bp.blogspot.com/_jAXrO9kfr-Q/St6xPshUYRI/AAAAAAAAZt4/yTGS1HPmEFk/s1600-h/submarino.jpg



http://www.tradebit.com/filedetail.php/838210-submarine-radar-sound-effect-wav

2010-06-07 @ 22:52:08
Postat av: Sofia

Hej Celina,

Tack för en härlig blogg! Då du har verkar ha ett stort dansintresse vill tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken Marabou Polka. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-08 @ 09:55:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0