Hepp!

Datum 2010-06-16 Klockslag 19:52:12
Tillbakatrollad! ;) Stannade i stan en stund efter repet och kollade om man kanske kunde fynda nåt på rean som var överallt... men icke... som vanligt finns det inget i min storlek så det blev ett halsband, ett linne och en kavaj som inte var på rea. Dock var det saker som jag spanat på ett tag så det kändes kul att dom faktiskt fanns kvar! Kavajen var den sista i min storlek och halsbandet fanns det bara ett kvar av, så det kändes lite meant to be. ;)

Nu har jag precis smällt i mig en väldigt god middag bestående av spagetti och köttbullar, så nu tänkte jag smälta maten en stund och kolla på lite resor i augusti. Jag och babe har bestämt att vi MÅSTE åka någonstans när jag är klar på Grönan. Skulle helst vilja åka samma dag vi slutar eller dagen efter. Vi funtar på Italien, eller har ni några bra tips på var det är mysigt att åka i augusti? Det ska inte vara fööööör varmt, men självklart inte för kallt heller. Mellan 25-30 grader tycker jag är lagom. Sen måste det vara ett tokmysigt hotell och så ska det helst finnas nåt kul att hitta på i närheten (strand, barer, restauranger, utflykter, etc. 100 poäng för vattenpark.. ;) ).

 

Jättestort och superfint! Väldigt somrigt. =)

 

 

Älskar mitt "Areosmith-linne" som jag typ har på mig varannan dag, så det fick bli ett till linne i stamma modell fast med Debbie Harry på (sångerskan i "Blonde")

 

 

Kavajen med stort K som jag gått och dreglat över en längre tid nu. Den praktiskt taget skreeeek efter mig "Celiiina.... Celiiiiiiinaaa... köööp mig.... köööööööööp miiiiig..!!"

 

Allt från härliga H&M. =) Nu, dags för lite resfeber och sen koreogafi till Anniela.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0