God j-vla morgon...

Datum 2010-06-03 Klockslag 11:14:26
Alltså vad är det för fel på människor?? Vi som jobbar sent måste visa hänsyn mot alla som jobbar 9-5 och är därför tysta efter kl. 22. Men att väsnas på morgonen, det kan vilken j-vel som helst göra utan att det blir tjafs! Tidigt på morgonen börjar dom precis här utanför och klipper gräset. Sen börjar dom borra i lägenheten under (ni kanske kommer ihåg hur sjukt jobbigt det var för några månader sen), hunj-veln i lägenheten bredvid skäller HELA TIDEN OCH FÖR ALLT och sen börjar dom med en annan sort gräsklippare här utanför så att man veeeerkligen inte har en chans att somna om.

Plus att jag vaknade att det började "regna" på balkongen, dvs någon idiot längre upp svabbar typ balkonggolvet, så jag fick slänga mig ut och rädda stolsdynorna och vår nya fina balkonglampa (den där gröna bollen jag pratat om förut).

Haha, ni skulle börja garva om ni hörde hur det lät här nu. Han står precis under mitt fönster och vrålar med sin grästjofräs.

Underbart sätt att starta dagen på, eller hur? Christian kom liksom hem efter jobbet kl. 23, sen tycker allmänheten att ALLA ska vakna kl. 7. Respektfullt.

Jaja, jag har i alla fall lite mysiga saker inplanerade idag. Nu är Christian iväg på möte i studion, sen ska vi mötas upp i Kungsan och knata runt på det där "smaka på Sverige/restaurangdagen". Ikväll blir det rep med Anniela och Linda och kvällen avslutas förhoppningsvis med lite mys och TV-spel i soffan. =)


Kommentarer
Postat av: Malin Ericson

Hej :)

Jag såg en musikal igår, här på lidingö.. Källängen och saga teatern, vem skicka(?)

De sa att du hade koregraferat danserna och jag undrar vad den sista låten heter som de dansade till, ("street tjejerna")

De var jättefina danser !

KRAM

2010-06-03 @ 11:52:53
URL: http://talklikethem.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0