Artist Hair Challange 2010

Datum 2010-06-02 Klockslag 12:48:42
Har precis varit nere vid postombudet och hämtat ut ett väldigt trevligt paket. En störande sak bara är att jag har TVÅ postombud precis här nedanför huset, men folk envisas med att skicka mina paket till "Gärdets Tobak & Spel" som ligger på andra sidan Gärdet-ängen. Why?? Aja, med mig hem fick jag i alla fal det här...



Hmmm... vad kan detta vara.... ;)
Jo det här!



En "Artist Wave Maker" från OBH Nordica och två stylingprodukter från Matrix Design Pulse. Verkligen inte ofta jag vinner saker så, tackar tackar! =) Tänkte visa er hur håret blir med locktången, men inte idag. Om en halvtimma kommer Boogie hit och vi ska gå på myspromenad runt Gärdet. Sen kl. 15 blir det jobb och sen på kvällen ska jag korra klart Anniela's nya singel. Och som vanligt har jag inte ens hunnit äta frukost än.

Haha, vet ni förresten att jag gick och la mig typ 22.30 igår kväll och släckte strax efter 23! Var sjukt trött, men tråkigt nog så sov jag inte särskilt bra ändå... Tvingade upp mig kl. 11 i morse och då hade jag ändå sovit i nästan 12 timmar! Eller ja... sovit och sovit... kan ju diskuteras.

Ska visa er lite fler bilder från fotograferingen också, men det får ni senare under dagen. =)

Tudels så länge!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0