00.34

Datum 2010-06-17 Klockslag 00:34:58
Känns som att det varit en väldigt lång dag idag..! Har fått många saker gjorda i allla fall. Först repet med Tobbe som gjort GRYMT! Vi har nog aldrig kännt oss så här lugna som vi gör nu. Efter genomgången idag (som absolut inte var nåt Hitler-rep direkt) så skulle vi lätt kunna gå upp på scenen imorn om vi var tvungna. Helt underbart när man är så galet ihopsynkad med någon, allt går så fort då.

Efteråt blev det ju som sagt en liten shoppingtur i stora staden och nu ikväll har jag gjort en massa bra saker och bl.a. korrat klart Annielas låt som vi ska repa in imorgon kl 11. Sen på eftermiddagen tänkte jag nog bara softa lite. Måste ju försöka ta vara på som mycket som möjligt av mitt "sommarlov" nu när jag inte varit ledig på snart ett år. =)

Just det ja, letade ju lite resor också men phu! Vad trött man blir! Kan inte någon bara komma med något bra förslag? Tyckte Sicilien verkade mysigt, men är det någon som skulle kunna rekommendera det som varit där? Alla åsikter är välkomna. =)

Men nu måste jag sova era små nattugglor!


Kommentarer
Postat av: ida

Heej gumman!

Fan vad snygg design :) Hoppas auditions å allt gått bra, vi kom hem inatt efter en så sjukt otursdrabbad "semester" joakim har vart sjuk hela tiden bokade om och åkte hem igår.

Kramar Ida

2010-06-17 @ 09:56:21
Postat av: Clara

Hej!

Sicilien är ett grymt härligt ställe, alla är otroligt trevliga och vädret e Ännu mer otroligt.



Det e bäst att vara där i maj eller juli/augusti:)

2010-06-17 @ 17:49:20
URL: http://Clara-filippas.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0