Stabbed...

Datum 2010-07-21 Klockslag 21:52:46
Suck... känns som att jag fått en jävla dolk rakt i hjärtat. Vill egentligen inte slänga ur mig sånt här på bloggen men ibland har man saker som bara rinner över. Jag förväntar mig att bli blåst och bli behandlad illa av de flesta i dans- och musikbranschen - det hör liksom till och man blir väldigt lätt cynisk och bitter. Men när personer som har nästlat sig in i ens själ och hjärta gör en sån sak, då känner man sig verkligen stabbad... Jaja, det visar bara att man aldrig ska sänka garden. Lesson learned.

Anyway, repet med Lucaz aka Miss Dorzia gick hur bra som helst! Vi ska sätta klart resten av showen imorn. Nu tänkte jag städa lite innan babe kommer hem sen blir det nog lite mer Maaaarioooo! ;)

Nej, nu tänker jag rycka upp mig och bara tänka på bra saker och se framemot giget på lördag. Pride here I come!! ;)

Dom här fantastiska kreationerna ska jag och Natalie få ha på oss lördag! Det är Lucaz som gjort dom helt själv.



Lite gladmusik!



Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad ledsen jag blir. Jag har givetvis också blivit så svikt/blåst/besviken som man kan bli. Men man får försöka komma ihåg alla härliga människor och de som faktiskt GER, kreativt och lojalt. Keep up the fab work babe! :)

2010-07-21 @ 22:11:36
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0