Ja då har vi klarat av Aftonbladet också ;)

Datum 2010-07-05 Klockslag 11:53:50

 

Tobbe Trollkarl sågar Anna Anka

Oväntad besök på Gröna Lunds scen

Han plockar fram sågen varje kväll.

I dag var det Anna Ankas tur att bli delad mitt itu.

– Jag såg henne i publiken och tänkte "det här ska vi göra något kul av", säger Tobbe Trollkarl till Aftonbladet.

Tobias Blom, 34, alias Tobbe Trollkarl, uppträder på Gröna Lund varje dag.

I slutet av föreställningen tar han upp en kvinna för det klassiska trolleritricket, att dela den frivilliga assistenten med en såg. Under dagens show såg han ett bekant ansikte i publiken: Anna Anka.

– Hon är så rolig och galen, så det var ett givet val, säger Tobbe Trollkarl.

Hur reagerade hon?

– Med chock och panik i blandning. Hon spelade med jättebra och är den bästa assistenten till tricket hittills. Jag funderar på att anställa henne.

Var hon skraj, eller ska jag snarare fråga: hade hon separationsångest?

– Haha. Det tror jag inte hon var på det hela vägen.

Hur reagerade publiken?

– De var förtjusta. Det blev snudd på stående ovationer. Efteråt tiggde jag till mig en puss.

Till sist: Vad önskar du dig mest av allt just nu?

– Att Jessica Alba var i publiken i morgon så att jag får kapa henne, och kanske tigga till mig en puss där också. Det önskar jag mig mest av allt, mer än världsfred.

 


 

Ja vad ska man säga. Another day at work... ;p


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0