"Idaaag e ingen vaanlig daaag, för dee e Celinas fööödelsedaaag...!"

Datum 2010-07-18 Klockslag 08:43:44
Hurra hurra hurraaa!! =D Idag fyller jag 25 år!!

Blev väckt i morse av sång från min fina karl och sen blev jag bokstavligt talat överöst med presenter!! Räknade det till 9 st. Så här såg det ut då...




Först öppnade jag Christians mammas paket och hon hade köpt den här toksöta sommarklänningen till mig! =)




Sen öppnade jag resten och det visade sig att dom liksom hörde ihop lite.... ;)



Wiiiiiiiiii!!!!!

Ja, det är alltså ett Wii! ;) Med femtioelva tillbehör och FEM olika spel!!

Iiiiiiihihihihihihiiiiii!!!!
*hoppa upp och ner*

Nu ska vi försöka installera det här innan vi åker till Lidingö för födelsedagsfrukost hos mamma och pappa (min farfar och min faster Ylva kommer också dit). Sen har jag också fått dispens av Tobbe att komma typ 40 min senare idag plus att pappa kommer köra mig till Grönan. Jag gillar att fylla år. ;)

Sen kl. 16 kommer det lite kompisar till Grönan för att kolla på mig och Tobbe och efter det får vi se var ödet leder oss vidare. ;)

Nu ska jag återgå till mitt nta Wiiiiiiiiii!! =D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0