Dagens garv!!

Datum 2010-07-12 Klockslag 11:39:30
Gomorron!
Vill ni skratta och känner er lite konstiga av värmen - då har ni kommit till rätt plats! ;) Det är viktigt att skratta så därför lägger jag upp det här. Vet att säkert hälften av er redan har sett det här, men jag skrattar lika mycket fortfarande. ;)

Vi börjar med "The talking cats"
Här har ni den "riktiga" varianten först och sen kommer översättningen. Enjoy!

 

 

Hahaha , här har ni en till!

 

 

I can go on forever! ;)

 

 

HAHAHAHA!! Vet inte om det är värmen, men jag fick typ skrattkramp när jag såg den här!! XD XD XD

MÅSTE SES!!!

(börjar typ gråta av skratt av björnen!)



Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

hahahahah! björnen!!! har sett första två klippen på katterna förut men inte resten. hahahaunderbart kul!

2010-07-12 @ 15:02:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0