25 bast!

Datum 2010-07-19 Klockslag 12:17:38
Ja men då var man 25 bast då! Guuuud vilken perfekt dag jag hade igår! Vaknade som sagt och blev överöst med paket och sång! Sen åkte vi till m&p och åt världens godaste födelsedags frukost/lunch. Efter det fick jag skjuts in till Grönan och blev grattat av en massa folk som jobbar där, plus Tobbe, hans tjej Karolina, deras übersöta bäbis Tove och hunden Bosse. ;)

Till kl. 16 showen kom Christian, Natalie, Wolfie, Anna, Nathalie, Micki, Micke, Sara och Mattias och kollade på mig och Tobbe. Sen blev det Grönan-röj!! ;) Nä, men vi sprang runt och åkte grejer till sent på kvällen (och jag höll till slut nästa på att spy... ;) ) och sen blev det en snabbis förbi Josefinas, en tokmysig promenad hem och lite Wii innan jag och babe gick och la oss. =)

Snodde l ite bilder från Ida... ;)


 

Födelsedagsbarnet.... ;)

 

 

Mina lovely girlies; Ida, Nat, Nat och Anna!

 

 

Och eftersom en av Idas sora drömmar alltid har varit att få ligga i en trollerilåda, så drog vi också upp henne på scenen och stoppade ner henne i samma låda som Anna Anka blivit avkapat i. ;)

 

 

En väldigt stolt Ida med tröjan hon fick på scenen! =) Vad gör man inte för sin lilla Wolfie!

 

Tusen tack till ni som var med och ni som har bombarderat mig med gratulationer hela gårdagen!! Ni förgyllde verkligen min dag! Massa kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0