Snoozer

Datum 2010-01-04 Klockslag 11:52:30
Halloj! Idag har jag försökt komma upp ur sängen sen kl. 10. Det blev snooze-marathon till kl. 11.30. Men nu är jag uppe! ;)

Igår var jag och Wolfie iväg och testade Sats vid Hötorget. Vi gymmade och körde mördarstretch i 2 timmar och 15 min! De ni! Jag älskar verkligen att gymma och särskilt när man har sällskap. Funderar lite på hur den här dansterminen ska se ut. Tänkte ta mig i kragen och köpa proffskort på Ackis, gymkort på Sats och verkligen bygga upp en bra grund så att jag kan köra järnet när K&K kommer tillbaka. =)

Så här kände jag mig igår! ;)

 


Dagens schema ser ut som följande;

  • Frukost med farfars megagoda gravade lax och te
  • Grovstädning av hela lägenheten (gjorde klart nästan hela köket igår kväll)
  • Börja planera med låtar inför terminens dansklasser (dags att komma med requests om ni har några!)
  • Äta sushimiddag med mamma och pappa

Yummi!!


Kommentarer
Postat av: lidingöelev

det vore sjukt kul att köra till lady gaga eller britney. kanske typ bad romance eller kill the lights :)

2010-01-05 @ 12:53:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0