SkallePia addict!

Datum 2010-01-10 Klockslag 20:23:17
För några dagar sen damp det alltså ner ett litet bulligt kuvert i mitt brevinkast. "Wiiiee!!" tänkte jag eftersom det var smyckena från söta Ann - SkallePia som jag beställde tidigare. Dom har blivit väldigt populära bland dansare på sistone och dom är galet fina (kan bl.a. ses på Bounce)! Om ni är intresserade av att beställa hem lite fina SkallePia-smycken själva så kan ni maila till [email protected] eller bli medlem på SkallePia på Facebook.

Sååå billigt och sååå snyggt! =D
Kommer förmodligen beställa fler snart... ;)

Örhänge; rosa och lila

Armband; lila

Vänster; rosa och lila

Höger; alla färger, lila/blå/grön/rosa/orange/gul

Alla färger, lila/blå/grön/rosa/orange/gul

Fem stycken; gul/rosa/grön/blå/lila

Två stycken; rosa och lila



Kommentarer
Postat av: Stina

Coolt! Haft en grymt bra helg! Mycket dans men då ingen proffs dans direkt :)Själv?

2010-01-10 @ 22:04:34
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0