Katastrof!!!!!

Datum 2010-01-02 Klockslag 17:29:57
Alltså så sjukt... fick ett paniksamtal från Ida S och nu har jag precis varit nere i Torsvik och sprungit runt och fotat våra "fina" danslokaler som inte är så särskilt fina längre... katastrof... men dom som borde bry sig verkar ju inte göra det så då tänker inte jag heller göra det. Nu är det någon annans problem.

Och nu vet jag var halva Lidingös fjortisbrats var på nyår och söp skallen av sig. Grattis till "huvudarrangörerna". Väldigt moget.



Bilder från mitt nyår kommer upp, ska bara avsluta hela den här j-vla grejen.

Kommentarer
Postat av: ida

Katastrof är det minsta man kan säga

Jävligt tråkigt rent ut sagt

Tur att vi är så bra du och jag, längtar till den dagen vi kan bestämma och ha det som vi står för och det en danslokal ska användas till.

Jag tycker du är fantastisk

Kram på dej!

Ida

2010-01-03 @ 10:50:40
URL: http://idadancer.blogg.se/
Postat av: AMME

låter inte så bra :S

2010-01-04 @ 09:13:34
URL: http://ammess.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0