Herregud!!

Datum 2010-01-18 Klockslag 14:25:12
Jag är heeeelt sluuuut!!! Vilken helg!! Det har alltså varit elevershower på Vasateatern med Lidingö Danscenter och jag har varit där med mina 60 elever. Men det har gått så otroligt bra! Finns inte ord över hur stolt jag är över att alla skötte sig exemplariskt alla dagar! =)

Specialen, Feminine Vibe, Minivibe, Commercial street F/M och Commercial street F - Tack tack tack!! Ni är BÄST! =D

Passade på att filma lite också, men tyvärr satt jag uppe på läktaren så man ser kanske inte så jättebra på filmerna. Men nåt är det iaf. =) Börjar med Minivibes danser "Freakshow" och "Tik Tok".

 


Och nu när jag ändå lagt upp lite filmer på "Minivibe" så måste jag ju bara få skryta lite om hur otroligt fina tjejer det här är. ;) Som dom har kämpat och slitit för att det ska se så här bra ut!! Och inte bara på lektionstid, utan både hemma och som små hästar nu under showen. Dom är så himla fina mot varandra och har verkligen blivit en sån otroligt stark grupp nu de senaste dagarna.

 

Sen på sista applådtacket igår ställde dom små sötisarna upp sig och drar igång med ett tacktal som fick mig att gråta, dom själv att gråta och publiken att gråta! Sen fick jag en helt otroligt fin present - ett presentkort till Sturebadet med diverse kurer och ansiktsmasker o.s.v. =) Perfekt nu när man ska ladda upp inför nästa termin!

 

Så här kommer en litet meddelande till er älsklingar; Ni kommer alltid att vara mina Minisar, så det behöver ni inte oroa er för. ;) Fortsätt att ta hand om, respektera och stötta varandra, och ta vara på att ni är en otroligt fin grupp med mycket kärlek. Nästa termin (som börjar nu!) kör vi så det ryker! =)

 

Massa kärlek till er!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Celina det här var det finaste jag har läst! Jag sitter och gråter i min ensamhet bara jag tänker på dig och alla minisar. Ni är grymma!! (tack för att vi inte behöver växa upp)

2010-01-18 @ 21:57:13
Postat av: Anonym

celina du är verkligen bäst & minivibe ocksåååå! älskar oss:)

2010-01-19 @ 12:53:27
Postat av: Alice.

du betyder så sjukt mycket för oss! Du är som en stora syster som man ser upp till! <3

2010-01-19 @ 22:24:15
URL: http://alicebrallizz.blogg.se/
Postat av: alicia

du är bäst celina! jag har lärt mig så himla mycket den här terminen :D

2010-01-20 @ 17:50:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0