Skönsång och shopping

Datum 2010-02-26 Klockslag 13:00:00
Kom precis hem från stan. Det gick jättebra hos Anna och vi bestämde oss ganska så snabbt för den här.... =)

 

Efter det ville jag belöna mig själv lite mer med att köpa nya dansstrumpor från American Apparel (mina som jag har är ca tre år gamla och vääldigt håliga...)

 

Sen svängde jag förbi BikBok och hittade ett par 80's jeans som var på superrea! Kostade egentligen 699 kr, men jag fick dom för 149 kr! Upptäckte nämligen för några veckor sen att jag helt plötsligt inte har några tajta jeans kvar! Mina favvosar gick sönder precis innan jag flyttade så följde inte ens med hit. Och mina andra favvosar som är gråslitna är bara puts väck..! =(

 

Till det blev det ett superfint linne i blått (har kommit på att jag älskar blått!) och ett halsband där det kort och gott står "YES". Det gäller att vara positiv. ;)

 

Fick till och med ett paket hårsnoddar på köpet. Kan det blir bättre? ;)

 

 

(linnet är egentligen blåare, plus att det är lite asymetriskt på sidorna fast det ser man inte riktigt här.... får helt enkelt ta på mig allt någon gång och fota igen! =) )


Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig dag :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) Lust att eventuellt göra ett boglovinbyte? KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-25 @ 10:21:20
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0