LOOOOOOOOV!!!!

Datum 2010-02-27 Klockslag 10:33:58
Hur underbar är inte känslan när man vaknar upp första dagen på lovet? =) Fast som sagt, jag jobbar faktiskt imorn och måste korra sjuuuuukt mycket under lovet... men det känns i kroppen ändå! Inte för att jag tycker illa om mitt jobb eller så, tvärt om! Men jag är verkligen i sjukt stort behov av en liten break...

Ledsen för dålig uppdatering igår, jag och babe hade myskväll. =) Ni vet när man plötsligt kan bli så där extremt galet sugen på en maträtt? Så var det för mig igår i alla fall (nej, börja inte tro nåt!) så vi drog till vårt indiska favvoställe på St Eriksplan. M-U-M-S!! Sen åkte vi hem, köpte på oss lite fredagsmys och njöt av kvällen.

Idag ska jag och Ida S träffas och öva på dansen inför auditionen. Vi har verkligen bestämt att vi ska ha det här jobbet!! Det finns inget annat just nu!

Går runt och övar på dansen och sången hela dagarna och passar också på att lyssnar in mig på resten av musikalen. Åååååhhh vad jag vill ha det här jobbet!! LOVA att ni håller en massa tummar för mig på måndag!

Förresten Anna (sångpedagogen) frågade vad jag skulle ha på mig på auditionen. Hon tyckte nämligen att jag skulle vara lite rockig. Ja ba "Baby, that's my life!"... ;) Nä, men seriöst så är det väldigt viktigt vad man har på sig på audition. Men jag är ju en liten rockbrud så det kommer nog inte bli några större problem att få till... ;)

 

Nu ska jag iväg och repa! Wish me luck! =)

Kommentarer
Postat av: simone

lycka till! :D

2010-02-27 @ 10:42:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag ska hålla alla tummar för dig på måndag. Du skulle vara så sjukt grym i den musikalen! I just love it. Ha en riktigt skön och mysig lördag.

Kram från Mamma Bult :-)

2010-02-27 @ 13:14:13
URL: http://mammabult.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0