Legiiiig!! =D

Datum 2010-02-17 Klockslag 11:29:54
Jepp, idag är det min lediga dag! How lovely is that! På schemat idag stå bio med mamma och resten av kvällen tänkte jag korra så mycket jag bara orkar. =) Ehh, "ledig sa du?" kanske ni tänker då, men ja... ju mer jag gör klart nu desto mer lov får jag under lovet. =)

Mamma och jag är suckers för tecknat så vi ska ta och kolla på den här! (tillsammans med en massa femåringar och deras föräldrar) Förut hade mamma mig som ursäkt för att kolla på alla disney-filmer på bio, nu får vi väl ta och kidnappa nån unge på vägen eller nåt. ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0