Lady Gaga och jag borde vara typ värsta bundisarna..!

Datum 2010-02-19 Klockslag 10:53:28
Morrn morrn! Hoppas ni sovit gott i natt. Själv har jag drömt en massa. Bl.a. att jag och Madde skulle vara med i Melodifestivalen (??!) och att jag hade träffat Lady Gaga och blivit sjukt bra kompis med henne, så hon hjälpte oss med stylingen inför Maddes och mitt uppträdande... hrm.. vet inte vad man ska tolka från det. Att jag korrat så pass mycket Lady Gaga att vi borde vara bundisar?? Eller bara att hon är typ den coolaste bruden ever??

 

Dagens Fun-fact;

Visste ni förresten att jag och Madde blivit erbjudna ett skivkontrakt på samma skivbolag där NEO är skriven? (han ska vara med i Melodifestivalen nästa vecka) och Anniela som jag och Wolfie ska dansa bakom. Nu jobbar jag och Madde med lite andra personer och har också fått med oss söta Elin i gruppen.

Vaknade för övrigt upp med den här låten i huvudet...




Idag tänkte jag städa lite, korra, undervisa på L-ö och ha myskväll med Anna. =) That's it. Men vi lär ju höras lite mer under dagen... ;)

Kommentarer
Postat av: Maddepadde

hahah yeee! Vilken härlig dröm!!! wihooo

2010-02-19 @ 22:47:02

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0