Gymnastikdräkter

Datum 2010-02-26 Klockslag 14:36:34
Håller tummarna för att ST som jag gör friståendet till ska köpa in helt nya dräkter som matchar musiken, dvs rooooock!! ;) Ser framför mig svart/rött/glitter och knallröda läppar...

Svårt det där... oftast så designar man sin egen dräkt som ett företag sedan syr upp, men ibland kan man hitta lite färdiga dräkter... det har inte jag gjort i det här fallet så det blir väl att jag får hitta på nåt eget. Fick precis en vision av att ena armen är hudfärgad och att det går som röda/svart/glittriga flames nerifrån och upp... hmmm.... ;)

 

Här är min gamla hopp- och mattadräkt. =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej där..Tack för kommentaren. Jag vet inte om du missade det i bloggen men jag/vi är http://knnailproducts och materialet är givetvis Light Elegance gele...Ha en urmysig helg..kram

2010-02-26 @ 22:58:44
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: angelica

kan inte du lägga upp något klipp när du sjunger?:)

jätte fin blogg!

2010-02-27 @ 01:07:29
Postat av: Celina

Svar Angelica; Tack! =) Har tyvärr inget som jag kan visa upp... bara massa gamla grejor och dom är jättehemliga! ;) Men det kommer nog så småningom!

2010-02-27 @ 14:21:08
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0