Ghhaaaaaaghhhhh....

Datum 2010-02-06 Klockslag 13:43:47
Jag. Är. Trött.

Blev lite sent igår. En väldigt soft kväll annars och Titan var verkligen jättebra! Dom har utvecklats som tusan så det var kul att se. En sak som inte riktigt var lika soft var alla jobbigt småtjejer inne på Harry B James som muppade sig inne på toaletten. Ställen som Harry B har en förmåga att ta fram Celina - The Bitch. Dvs ställen där det är cp-smockat med folk och man blir runtknuffad som en borttappad vante.

Jag och Sara var ungefär på samma irritationsnivå när vi skulle gå på toa. Vad tror ni händer när en ful kossa tränger sig förbi? (okej, jag brukar verkligen inte vara så här annars, men jag var verkligen inte på humör för fulla småbrudar)

Mamma Mu; "Ursäkta mig, alltså jag ska inte gå på toa, jag ska bara snacka med en kompis" (tänk er det med en sjukt irriterande röst)

Fine, tänkte vi och lät henne gå förbi in i själva "toahänget". När sen toadörren öppnas och hon börjar klämma sig in med en annan tjej så grabbar vi (jag) tag i henne och säger åt henne att hon faktiskt inte står i någon kö.

Mamma Mu; "Men alltså jag ska liksom inte gå på toa, jag ska bara prata" (återigen den fruktansvärt irriterande rösten)

I Celinas huvud; "Dööööööööööööööööö kossjävel!!!!!!!!!!"

Jag sa åt henne att det var skit samma och att hon skulle ställa sig i kö som alla andra. Tror ni hon blev glad? ;) Tror faktiskt att det kan var det största som hänt henne under hela 2010...

Mamma Mu; "Muuuuuuuuuuuuuuuuu...!!"

....eller ja... nåt i den stilen.... ;)

Ser ni, det finns ställen som helt enkelt inte är bra för mig.

(kossan i kön)






Idag skulle jag egentligen gått på K&K som är här över helgen, men jag har så sjukt mycket som måste fixas så jag hinner helt enkelt inte. ='( Om jag hinner så kanske jag springer ner till gymmet istället och kör en snabbis där.

Sitter förresten och slurprar i mig min rosa proteindrink. Den smakar helt okej faktiskt! Här har ni mitt lilla recept;

2,5 dl sojamjölk
1,75 dl proteinpulver
några isbitar


Rör om, skaka, enjoy! ;)

 

Mmm.. hottie hottie! ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0