Audition till "We will rock you"!!

Datum 2010-02-21 Klockslag 23:03:37
Skrev som sagt ett inlägg förut, men det försvann tydligen... orkar inte skriva allt i detalj men det handlade om att jag precis kommit hem, ätit buffalowings och potatiskroketter och att det var gott. Klasserna och "filminspelningen" gick jättebra och tjejerna körde på som aldrig förut. ;)




Fick reda på i morse att jag får komma på audition till "We will rock you"! =D Vi ska tydligen dansa den här....

 

Och så tänkte jag sjunga den här...

 

 

Hur bra skulle inte jag passa i den här musikalen liksom?! ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Du skulle passa superbra. Hoppas det går vägen och lycka till!

Musicalen är helt grym. Såg den i London och blev helt förälskad. Har pratat med flera personer om att de måste ta den till Sverige och äntligen är den här!!

Kram :-)

2010-02-22 @ 09:12:10
URL: http://mammabult.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0