Dienstag (som man säger på tyska)

Datum 2010-02-23 Klockslag 13:28:12
Nu är det inte långt kvar till LOOOOOOV!!! =D Det firade jag i morse med en ordentlig sovmorgon och mysfrukost/lunch. Jasmineté och två mackor med philadelphia/avocado/rödlök/basilika och lax/fetaost.

Mums! =D

 

Idag hade jag egentligen tänkt att ta Urban Angels-klass på Marikas, men jag insåg att jag nog egentligen borde göra klart friståendet som jag ska fortsätta lära ut imorn. Hoppas att jag kan ta klassen nästa vecka istället.

 

Lite senare ska jag till m&p och äta middag, sen blir det undervisning på L-ö. Dags att avsluta första dansen på båda klasserna så att vi kan börja med nytt efter lovet. =)

 

Happy tuesday to y'all! ;)


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

åå vad gott det ser ut! älskar avocado!

2010-02-23 @ 15:44:14
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0