Det här med rubriker....

Datum 2010-02-23 Klockslag 00:57:03
Halloj, nu är jag hemma igen. Svängde som sagt förbi mamma,pappa och Boogie <3 efter jobbet för lite kvällsmys. Om ni inte har listat ut det än så var det "Romy & Michele" som vi kollade på. Här har ni hela klassikern.. =)

 

Kände mig lite sugen på nåt när jag kom hem nu, så jag värmde på det som blev över av min quinoaröra och smulade över lite fetaost. Säger som Mat-Tina; Jiettegoutt! ;)

 

Apropå inget, finn två fel;

 

 

...Och här....

 

Bilder från www.kissies.se

 

Hahahahaha...!! Aaahh... jösses...

Freakshooow....

 

Ikväll ska jag försöka sova utan babe igen... =( brukar väl bli lika mycket sömn som vanligt då... dvs nada eller väldigt dålig...

Men gonatt på er i alla fall! =)


Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan! ♥

Är du sugen på att shoppa loss, Riktigt B-I-L-L-I-G-T?!

Då har du kommit rätt.

I min bloppis har jag rea, varje dag ! Och jag säljer allt mellan himmel och jord.



Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*SMYCKEN

*PLATTÅNG

*PIERCING SMYCKEN

*SMYCKEN

*MIDJESKÄRP

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR

*MÄRKESPRYLAR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)

Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



ANNRS KAN DU JU ALLTID VARA MED OCH TÄVLA OM ETT PRESENTKORT VÄRT 250KR HOS MIG =)



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-02-23 @ 07:11:12
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: zobeideh

Härlig blogg :-)

2010-02-23 @ 08:01:45
URL: http://zobeideh.blogg.se/
Postat av: mandy

haha, nyårsdansen eller? =D

2010-02-23 @ 21:17:32
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0