Hemma från PT-träning

Datum 2010-04-30 Klockslag 14:58:18
Hola! Är nu hemma efter min första träning med PT'n Robin. Blev ganska så lugnt, först gick han igenom en massa frågor om min hälsa. Efter det skulle han kolla min rygg och mina knän i en massa knäböj och lite andra liknande övningar. Sen ställde jag mig på ett löpband för första gången i mitt liv. Det var en intressant upplevelse. ;) (är det normalt att känna att man typ "float'ar" när man går efter??? Asflummigt! Trodde nästan att jag skulle ramla!) Jag körde powerwalk i ca 20 min och han kollade min maxpuls. Till sist avslutade vi med lite stretch för att kolla hur flexibel jag var. Han fick ta i lite kan jag ju säga... ;) Sammanfattningsvis kan jag säga att det var väldigt kul och det ska bli spännande att komma igång på "riktigt"!

Idag är det klasser på Lidingö som vanligt. Kan tänka mig att typ hälften dyker upp, men det får bli lite chillade klasser helt enkelt. Fika kanske? ;) Sen ska jag hem till mamma & pappa på middag och sen knatar vi väl iväg till broberget för att kolla på elden. En lugn kväll helt enkelt. PRECIS SOM MINA DUKTIGA OCH ORDENTLIGA ELEVER SKA HA!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 @ 22:48:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0