God morgon!

Datum 2010-04-12 Klockslag 10:59:56
Ja, då var lovet slut... tror att de flesta tycker att det känns så där, men nu är det faktiskt inte alls långt kvar till att terminen är slut! Nu vore det soft med lite sommar faktiskt... eller varmare vår iaf. Jaja, huvudsaken är att solen lyser idag! =)

Om någon timme kommer pappa över med min nya badrumsmöbel som vi ska sätta ihop, sen imorn kommer snickaren och ska fixa klart allt. Åååhh vad underbart det kommer bli att slippa ha ALLA badrumsprylar i backar på golvet!

Sen klockan 18 så är det dags att börja jobba igen. Ska lära ut två nya koreografier tänkte jag. Blir nog bra. =)

Nu - Time to städa!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0