Dreaming of Miami

Datum 2010-04-08 Klockslag 12:03:24
Har precis varit inne och kollat hur det går för mina bikinisar. Det verkar som att folk fallit mest för USA, den blommiga och Coca Cola. Om ni fick välja (av alla) vilken skulle ni helst vilja strutta runt på stranden med i sommar? Eller ingen kanske? ;) Jag måste nog säga att mina favoriter är dom två första jag gjorde, dvs den mörkblå med stjärnor och USA-bikinin.


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

 

Åååhh får värsta suget att dra till Miami!! Var där för nästan exakt 10 år sedan och jag älskade det! Hade precis gjort illa knät då så jag sprang dessutom runt på kryckor och med en stor anordning kring knät. Men det stoppade inte mig! ;) Haha, det kom faktiskt fram en mamma med sitt barn vid poolområdet och frågade min mamma hur man skulle "hantera en person med handikapp". Alltså, skulle man gå fram och fråga vad som var fel eller skulle ungen bara stå och stirra? Haha, mamma blev jättearg. Herregud tanten såg väl att jag hade gjort illa mig? Inte så att jag var cp-skadad. Haha... amerikaner... ;)

Kommer också ihåg att jag fick åka rullstol genom hela Heathrow Airport när vi mellanlandade och jag höll på att skämmas ihjäl! (hallå, 15 år och man kämpade med att vara cool bara utan kryckor) Detta tyckte pappa var väldigt roligt så han incisterade på att fota mig hela tiden (jag var självklart pissed off) så när en snubbe kom fram (som jobbade där) och frågade lite suspekt om det där var min pappa, sa jag bara tvärt - nej. Han klarade sig. ;)

Klart ändå en av de bästa resorna i mitt liv. Och nu vill jag tillbaka! Någon som har lite pengar över och vill donera det till en kvinna i nöd? ;)


Kommentarer
Postat av: sara

sv; ja det får man! synd att man inte är gjord av pengar, haha :( jadå. detsamma! :)

2010-04-08 @ 12:19:39
URL: http://saramauritz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0