Bruten rygg?

Datum 2010-04-29 Klockslag 11:58:13
Njaaa, såå illa är det ju inte... men det känns nästan som det. Kände att jag drog till större delen av ryggen igår och det kändes konstigt hela kvällen. Kan ju säga att det inte känns mycket bättre nu på morgonen direkt...

Det är värst när jag vrider mig åt något håll (mest höger) eller drar armarna bakåt. Det känns som att något ska ploppa tillbaka typ. Att jag frågade om en kiropraktor igår var inget skämt. Det är precis som att allt skulle försvinna om någon bara kunde knäcka mig rätt. Sjukt frustrerande. Och det värsta är ju att jag inte vet hur det kommer gå ikväll. Men jag ska försöka. Förhoppningsvis blir det lite bättre under dagen, sen känns det ju mindre när man blir varm också... blir nog att ta ett bad sen ikväll när jag kommer hem... ;)

Ringde till "Feelgood" där dom har två sjukgymnaster som är specialicerade på dansare för att kolla om det fanns någon akuttid. Tror tyvärr inte att det finns, men dom skulle ringa upp.

Annars ska jag och pappa iväg till Ikea idag och köpa spegeln som hör till handfatet och en ny duschslang någon annanstans! Wiiee!! =D

Hears off later!

(jag just nu)


Kommentarer
Postat av: ECVADOR

hhaha illa om du hade brutit ryggen

2010-04-29 @ 13:09:05
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0