Bajsreglemente

Datum 2010-04-22 Klockslag 10:57:45
Vaknade i morse och det första som möter mig är ett mail från en domare som "dömt" mitt nya fristående... suck... blir så trött... Med det nya reglementet har dom verkligen tagit bort ALL glädje ur den här sporten! Varför? Och det sjukaste - för att kunna dömma med det nya reglementet (som innehåller en massa crap-regler) så måste dom ha så pass många domare att dom typ inte ens kommer få ihop ett "domarlag"! Och detta måste dom lösa på VARJE tävling! Shit vad dom skjutit sig själva i foten...

Nu, mer än någonsin, kommer jag ihåg varför jag slutade på gymnastik och gick över till dans. Om jag vill snurra med höger arm och stå still i två sekunder så är ingen som har med det att göra!! Med det här relgementet så skulle det vara lika kul att lägga sig och kräla på marken i olika tempoväxlingar och formationer. Grattis gymnastikvärlden!

Jaja, enough med tråkigheter. Idag ska jag till gymmet och träffa en PT faktiskt. Ska gå igenom lite frågor jag har. Det värsta är att han inte pratar svenska och hur lätt är det att försöka förklara saker på engelska som har med träningen att göra? Inte så att man memorierat vad alla olika muskler heter på engelska liksom..! I värsta fall får man väl peka och säga "How do you train this muscle? "... ;)

Senare i eftermiddag är det time for Ackis. Först undervisning och direkt efter Karl & Knut! =) En rätt så träningsinriktad dag helt enkelt.

Hörs senare då!
Word!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å! Kan du inte lägga ut friståendet?!

2010-04-22 @ 20:22:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0