Till alla er anonyma internet-hatare!

Datum 2009-09-07 Klockslag 23:16:09
Alltså, om det finns nåt här i världen som irriterar mig, så är det idioter som tycker att dom kan sitta anonyma hemma framför sina datorer och internethata hej vilt!

Låt mig bara göra er sak klar för dom som nu tycker att det här är kul; Det är BARA folk som är tragiska utan självkänsla som gör detta!

Nu är det inte så att någon helt plötsligt hoppat på mig här på bloggen eller så, men alltså folk på youtube....... s-u-c-k-..... Vad är det med dessa äckliga små fjortisar som har tvångstankar att skriva att allt suger och blablabla...???

Jag har en del dansfilmer på mina elever uppe sen långt tillbaka och ni anar inte vad folk kan sätta sig och skriva, bara för hatandets skull!! Det värsta är ju en film som jag hade uppe - av någon anledning provocerade den ALLA hat-fjortisar som kollade på den, så till slut stängde jag av kommentar-alternativet. Vad tror ni folk gör - DOM BÖRJAR MAILA MIG ISTÄLLET!!! Det är helt sjukt!! Vissa människor måste helt enkelt slänga ur sig sina aggressinoner på andra, annars exploderar dom.

Som jag just nu... på bloggen alltså... ;)


This i my respons..!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är också väldigt less på vad vissa skriver, inte bara till mig utan till andra också. Jag brukar inte ta åt mig, men förr eller senare hittar dom någon som gör det. :/



Just nu är min knä svullet för att jag lyckades vrida om det på något sätt, men jag har haft problem med det knät sedan några år tillbaka när jag ramlade på idrotten. Jag får ont varje gång jag gått eller dansat lite "för mycket", men jag älskar att röra mig och den psykiska smärtan av att bara sitta still är värre än den fysiska smärtan när jag rör mig.

Just nu är det däremot värre eftersom jag knappt kan stödja mig på vänster ben och det enda jag kan göra på cheerleaderträningarna är situps. :/

2009-09-08 @ 13:05:36
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: marie

ja, man kan ju undra vad det är för fel på folk.

ska bli kul att se tandbildena sedan :)

2009-09-08 @ 19:49:19
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0