Smile!

Datum 2009-09-08 Klockslag 13:36:07
YES! Sista  natten med tandblekningen är nu avklarad!! Och man ser verkligen jättestor skillnad! Ska lägga upp lite före- och efterbilder tänkte jag eftersom det är många som frågat om det. Men jag har fortfarande lite till kvar att fixa. Har nämligen "huggtänder" som jag fyllde i för kanske 12 år sedan som måste bytas ut (de blir ju aldrig vitare än när man satte in dom första gången, så därför ser dom lite grådaskiga ut nu) vilket superdukitga Helen har sagt att hon kan hjälpa mig med. =)

Idag tänkte jag som sagt försöka fixa en massa med kläderna som ska säljas... evighetsjobb, men det måste ju göras... men först och främst måste jag få i mig lite frukost!

www.celinasbloppis.blogg.se kan ni går in om ni inte sett min lilla bloppis förut (maaaaassa billliga kläder som måste bort!! Har också två par helt oanvända skitsnygga skor från Asos och Forever21, str. 36 (35,5) som jag tyvärr inte kan använda som jag kommer att lägga upp strax).

Säljer bl.a. den här tröjan där... ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0