Idétorka på rubrik... bajs?

Datum 2009-09-11 Klockslag 13:14:59
Gomorron/goddag på er alla! Har haft lite svårt att sova på min vänstra axel i natt för er alla intresserade, men det har funkat bra ändå.

Lägenhetsgrejorna rullar framåt;

  • Den gamla spisen är såld.
  • Köksinredningen är bortskänkt och ska rivas ut nu i helgen.
  • Golvläggarna har äntligen kommit med en offert och är planerade att storma lägenheten den 21:a sept.
  • Målaren är bokad till den 14:e oktober.
  • Ny TV är snart inhandlad.

Så ja, det händer ju grejor liksom.

Nu om en timma ska jag som sagt träffa Ida S och Hector för lite rep och sen blir det undervisning och efter det kommer jag rusa allt vad jag kan till bussen så att jag får så mycket gostid som nöjligt med min karl ikväll! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa såklart!

Hej! Har du nåt förslag på bra låtar? Ska fylla min mp3, och jag vill ha nytt! Puss :)

2009-09-11 @ 13:45:38
URL: http://pluggen.blogg.se/
Postat av: Erica

Mycket att göra i lägenheten.. ;p

2009-09-12 @ 00:29:54
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: jennie -failsafe-

låter dyrt tycker jag :P hoppas du visar i bloggen sen ^^

2009-09-12 @ 23:46:46
URL: http://failsafe.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0