Gimme the KEY!

Datum 2009-09-04 Klockslag 09:25:17
Gomorron alla ni morgonpigga! (utesluter mig själv i det). Nu snart sja jag iväg och få nycklarna till MIN lägenhet!! =D Wiiiee!!! Senare idag ska golvläggaren in och kolla lite grejen och sen är vi igång! Nu är det bara att hoppas på att allt går snabbt och smärtfritt. =)

Är för övrigt fortfarande lyrisk över klassen igår kväll. TACK Madde för att du drog med mig! =)

Sen kl. 13 ska jag på möte med med Lia från Kamisol (företaget som producerar musikvideor) och den nederlänska regissören Melanie till house-videon med Josh Gabriel som jag ska korra. Kommer nog bli spännande och kul!

Nä, men om man skulle börja fixa sig lite kanske... vet inte riktigt om jag är så sugen på frukost eftersom det ilar rätt så ordentligt i munnen nu efter tandblekningen... four more nights to go..! ;)

Här är ett exempel på Josh Gabriel's låtar (inte den som jag ska korra)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0