Dagens shopping

Datum 2009-09-17 Klockslag 00:27:11

Fyra kökssstolar från Mio i grå/svart

 

 

Soffbord med svart glasskiva från Mio

 

 

Mörkt limegrön handvävd ryamatta från EM. Den är såååå snygg med olika tjocklekar och nyanser på trådarna och åååååhh!! Den går inte att förklara, måste ses i verkligheten!

Och sist men inte minst - min soffa från EM!!!!

Fick "designa" den helt själv! (dvs bestämma lite olika detaljer som typ och sånt... ;) )

Det här är samma "grund" som jag har, fast jag ville ha fyrkantiga armstöd (istället för att dom svänger in som på bilden), två nackkuddar, mörka ben, vanliga ryggdynor (som på bilden) och mörkgrått tyg (den på bilden är lite mer brun).

 

Wiiiiieee!!! =D


Kommentarer
Postat av: Sassy

Vilken snygg soffa!

vi ska köpa en ny nästa vecka:)

2009-09-17 @ 22:13:30
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Celina! Jättefin soffa och den är mysig oxå:) Besniks mamma har en sådan i sin lägenhet, jag somnar nästan varje gång jag är där och sitter i hörnet med den runda kudden bakom huvudet och benen uppe i divanen.. asmysig! De pratas oftast albanska på släktträffarna så då passar jag på att ta en tupplur, hahaha!;P

Ha det bäst! Puss och kram.

2009-09-22 @ 10:48:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0