Svar på tal!

Datum 2009-10-23 Klockslag 15:35:26
Tilda om Kissie - läppfreak??:
det är hon som driver med allt o alla men ingen har fattat det än.. :D


Okej, jag kan bara inte hålla mig..! Kissie går ut och säger att hon "spelar en roll" och hon "driver med folk" osv osv. Men jag anser själv att det finns en gräns för hur långt man kan spela en roll. Att spela en roll som kräver att man sprutar in gunk i läpparna fem gånger på ett halvår borde f-n leta till en Grammy i så fall. Att sola tre-fyra gånger i veckan för att man "spelar en roll" är bara rent idiotiskt.

Hon spelar inte en roll!! Det är hennes alterego, dvs alla de här sakerna hon säger och gör faktiskt är hon själv, men hon skyller på bloggen för att göra det mer "rätt". Jag går iaf inte på att hon bara "driver med folk och spelar en roll". Det enda jag ser är en fruktansvärt osäker liten tjej som slänger på sig en massa "skal" (läppar, bröst, kläder, solbränna, attityd osv) för att dölja den verkliga Alexandra. Alla tonårstjejer är mer eller mindre osäkra, men hennes situation - till skillnad från alla andras - är att den har spårat ur. Skulle inte vilja vara henne...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0