Oh happy daaays!! =D

Datum 2009-10-09 Klockslag 00:18:36
Nu kommer jag låta jättefjantig och fånig, men jag måste bara få skriva av mig att Karl kom fram under klassen idag och hjälpte mig med lite saker i koreografin. Sen i slutet av lektionen kom han fram, kramade mig och sa att jag var jätteduktig och frågade bl.a. var jag hade dansat förut och lite annat. Han sa också att han tyckte att han tyckte att det var så roligt att ha mig där och att jag ska fortsätta ta alla deras klasser så mycket jag bara kan! =D

Nu känner jag mig som en femåring som blir glad för lärarens uppmärksamhet, men det här är verkligen en milstolpe för mig i dansen. Jag blev nästan gråtfärdig av lycka! ;) Som jag skrev förut är Karl&Knut något som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle klara av. Jag tittade på lite klipp på youtube och blev ledsen för att jag nog egentligen borde inse och acceptera att jag aldrig kommer vara på den nivån. Men nu dansar jag på för fullt och det är så sjukt kul!

Dom har verkligen fått mig att dansa ut igen och dom får mig att pusha mig själv över gränser som jag bara drömt om. Precis som riktigt bra lärare ska göra. =)

Tack tack tack säger jag bara! Massa danskärlek till er. =)






Det här gjorde dom till "So you think you can dance - Scandinavia" där jag för övrigt var med i trailern och dansade... ;)

 

Trailern


Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Wiii älskling du är bäst! Lyssna på Karl och ta åt dig för du är grym!!! I love you tooo! Vi måste absolut ta en fika i veckan! Pusss

2009-10-09 @ 08:17:14
URL: http://idawarg.com
Postat av: ida

va roligt gumman! ta åt dig och var glaa, du är grym!!! ha en fantastisk helg! storspuss!

2009-10-09 @ 09:34:30
URL: http://idadancer.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0